Lenushenka

pátek 8. března 2013

Jarní velikonoční výměna

Jarní velikonoční výměna - to byl název akce, kterou u sebe na blogu pořádala Simonka. Její blog čtu moc ráda, ale jelikož nejsem nijak zručná a neumím ani vyšívat, ani háčkovat, ani plést, nenapadlo mě se do  výměny vůbec hlásit. Oslovila mě však sama Simona, že se můžu účastnit i se scrapem, tak jsem si řekla, proč ne, všechno je jednou poprvé :)
Byla mi vylosována paní Majka, kterou jsem poprosila o zaslání nějaké oblíbené fotky. A tady jsou mé dva výtvory pro ni, jeden obrázek 30x30 a jedna velikonoční pohlednice. 


Dárečky v pořádku dorazily k paní Majce, tady je důkaz:

Já jsem také dostala dárečky, a jak krásné!!! Obdarovala mě Janka a to překrásným zajíčkem ušáčkem a háčkovanými vajíčky! Fotku jsem si prozatím vypůjčila z jejího blogu, já nafotím odpoledne (až trochu uklidím :))

Ještě jednou moc děkuji!

0 komentářů:

Okomentovat